Informacja

Uprzejmie informujemy, że zamówienia złożone w dniach 4-8 luty będą realizowane po 10 lutym 2019 r.

Zwroty i reklamacje

Poniżej zostały opisane zasady przyjmowania zwrotów oraz reklamacji na zakupione usługi bądź produkty.

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu (nie dotyczy produktów elektronicznych).
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
ONISOFT Marcin Nowak
Ostrówiec 5A

05-480 Karczew

Zwrot towaru
Dotyczy osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej. Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

ONISOFT Marcin Nowak
Ostrówiec 5A

05-480 Karczew

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

Wykonane przez: Onisoft.pl

     

© 2017-2018 Wszelkie prawa zastrzeżone

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl